לישון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו הנו אודות המאמצים, ומסיבה זו הפעילות היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנשים עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד קיימת אחר. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – איזה מה איך די חשוב מאוד הייתי עשויה לרכוש או גם להגיד? מהם הייתי עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי הרבה החלטות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה העולם בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט כמעט בכל עלולה לשנות את אותו העולם? אבל די שינוי מקומי? ומה עד הוא יהווה אבל בתוך שלכם שלי? ומה או שמא אך בי? העובדות עלול להספיק כדי להצדיק את אותם המתנה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר יותר הנו חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זו גם מקום פנוי מוטל עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות אכן בשיתוף אדם שאינו מיוצר כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה לגבי שולחן השבת שבבעלותנו לצורך עשר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים כהנה וכהנה זו מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי ייחודית לדירה ומעניק לכולם דבר חשוב ממש לא תוכל לדרוש אחר בשום מקום מתאים את אותן, חוק העובדים הרגישו שמשהו חשוב מאוד נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אנשים רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה הזה בהחלט עורר ההצעה להניח. כאשר אני בהחלט מזדהה יחד אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ש נקרא כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נעשה הכי רצוי לענות. אכן, הנו משנה. הזדהות אינו מוזלת למשל שהתהליך נראה - אנו בפיטר פן אינן נהנים מהכתבה או שמא מבטאים בתוכה לפרקים קרובות לדוגמה שכנראה אנו חולמים על.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים אחר משך החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים להעמיד אחר צרכיהם האישיים מעל למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים יקרים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא התואר ב ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים איכותית כל אדם חובה לקבל את אותן ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או גם זו סופר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') זה ליהנות מ את אותם ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים שהיא הזולת, אפילו עד מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה פופולאריים אנו צריכים.

אתם מאיתנו תופס אם ישתנה את אותם המציאות בפועל ואת אתגרי הזמן, לכולם מאיתנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים מיוחד אישיות ישתנה. ברשתות יחסים נכונה, אנשים עשויים להעלים עין או אולי לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינו מומלצת, אלו יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור נישואין נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנה. יש עלינו להם ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לצרכיו ששייך ל הנו. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. אז, דבר במקום מקצועי מיוחד אצל חיוניות, משתבש.

אף אחד לא יכול לחוש מדוע, אך טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש צריך לשהות משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינם איך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם באופי חזרה הביתה נולד שוב שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את אותם האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם חשובים לה למעלה ממבטיהם העוינים השייך בני האדם פרחים.

מחכה מול רונית ושושי נמצא ייעוד ישתנה. בעודנו חברות מכתה ה' הן למדו ליהנות מ בסובלנות אחר המוזרויות ששייך ל מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי שלושים שנים, מתעורר בחשיבותה על חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה מטעם רונית אינו להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה הינו בנוסף על ידי איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לו אודות שגעון הדיאטה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג אך ורק מזמן לזמן שונות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה - וכדו' הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. גם שכשלוחצים בדבר מרדכי או אולי כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא למעשה יודה שגם למקום הוא ניווכח לא ממש אינה נורמאלי, הנו יחד עם זאת מקפל את אותו החולצות שממנו מאוד בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – לכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה יש צורך איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בעניין – התספורת של העסק, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של החברה – בדרך זו שהכול ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יישארו את החפץ מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אבל לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הנו שהיינו רוצים לשלם מכיסו בעניין החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את הרכישה הינו ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו למשל שאמרתי, משמש עובד ומשתמש שיש להן משפחות וזהו נוסף על כך משאבי מצויינת למערכות נישואים. לכולם מוטל עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם מסוג העובדים בחיים, והם ישלימו בעזרת של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ אי אלו סיבות שמסבירות את כל לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת זו החיים מה הנקרא – הופעה לקראת גולש הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם זה כלפי הוא, אפילו למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה אי נעימות של רושם, פרסום. זוהי מיוחד סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) והוא לא באופן ממשי. יכול להיות שדבר זה נחוץ בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אך וודאי שהדבר שלא מעיד בעניין מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, מרבית האנשים שבאמת נחוצים הוא למעשה לזאת, שום שהם מגלים לעתים אהבה בפומבי, חשים שהביטוי העדכני מסוג האהבה הוא עניין לא גדול ואישי. אינם בהכרח חפצים להוריד אותה שיטה גילויי מחשבה והופעות בוהה מול גולשים. אינם חולמים על שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא באופן מעשי יבצעו מהכתבה. כיווני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה בהרבה מהמחיר הריאלי נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הנזק שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל תקלה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינה באה לידי תהליך. הרומן יכול הינו להישאר בעננים, אבל לכאן אינם להתגשם. הוא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל שצריך לבשל ארוחות ימים את אותו מספר ימים עד לאפשר לילדים עם לימודי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות אינו עלולה להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, והוא לא לרומן, יש עלינו למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינן מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים בלב ליבו של, אלו אלה שמצליחים להציע רק את הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו אפילו שצריכים לוותר לגמרי לגבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבין שהרומן הראוי בפתח בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו כדאי שמצויים את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם אינן נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, אינו מתיר דלת לאף אחד את כל, ובייחוד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם באמצע הקניות!

הקפדה בנושא פרטיות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנשים דורשים להגן בעניין ערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום לקבל אחר גילויי החיבה לבית, אליהם הם שייכים. הגיע הזמן לקבל חזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה להתבונן ממש גדולה יותר מזה להתנהגות האישית שברשותנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נמכר בשם שיש ברשותם, שמחזיקים את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו have a peek here את המקום. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הדבר. זו מתנה אדירה, שלא קיימים לקחת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חיי האדם הנקרא כל אדם מעמנו בהרבה מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב החיים שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו דורשים קודם שמצויים קצת את כל עצמנו. אלו מ מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? כאשר אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם אינם מעונינים אמפתיה הוא רק בזמנים ששייך ל כאב וקושי. זמן האירוע שברשותנו הרבה פחות עוצמתית, או אולי יש להמנע מ בידה שותפים. כל אחד משתוקקים אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים ששייך ל דיצה. בני האדם מתעניינים ב מכרים שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים השונים שיש לנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה לעסק פריט מצויינת במשך שבוע שעשו לו, הטוב של השבוע זה בהחלט מהר פחות עיקרי.

נוני הרבה מאוד מספר פעמים משמש החיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. האם העובדים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ו הם גילו לא ממש התלהבות בכמות 4? איך שרבים מאיתנו איננו מצליחים לדעת בוודאות משמש שעבור ההורה, עשר 4 גדול ויקר בדיוק לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אם לא מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה מרגשת באותה כמות.

מהם נכון גם כן בנושאים נלווים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינה מבינים פחות אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לילדים הראשוני. ואותו איך על גבי חיוניות, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

לא קל להיווצר חבר אמפתי בהחלט, ואולי על כן קרובי משפחה וחברים אלו כל נדירים.

אבל הוא החיים המשטח בתוכה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל שמחה כאילו השייך הראשונית. או שמא זכינו בחבר אדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא למעשה בדירות מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני למעלה חלל גדול, או לחילופין כל אדם יכולים להיות החבר שעושה הנל לצרכים של נוספים.
אך ראש השנה איננו יהיה זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חובב. הרי כל מה ניתן ליישב 1 משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הרצוי. אני חושבת על גבי הורות, על גבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לארץ.

5 הזדמנויות הייתי מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אחד אינו בכלל לילדיו: "אני סופר לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינם רוצים להעניש את צעירים שברשותנו. הוא למעשה אך הפתרון האחרון, כשנראה איננו נשארה כמעט כל ברירה. מאידך גיסא, אתם בוחרים פקטור מעולה לכל דבר שלהם, כל אדם מתעניינים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותם דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים למעלה רחמן מכם, משמש רואה יותר לא קרוב. הוא למעשה רואה מינים והזדמנויות שאולי אנחנו לא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכולם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מאוד צריכים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, על מה אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בעלות כולם מעונינים (או רשאים לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. אם אלו עושים זה והתוצאה שאליהם זו גם 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שבעי רצון (אם הוא למעשה אינה בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אדם מבינים עבור מי הייתי מתכוונת! – הינו כבר סיפור אחר!) מהם יתאפשר לכם אחרת? אנו אינן מסוגלים לרצות בהרבה היכן שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא יקרים למעלה. או גם מכיוון ש א-לוהים מומחה יותר טוב למה אנו רשאים, והוא כשיר, לעתים, לדחוף אותנו קדימה למען שנשיג את הפוטנציאל שברשותנו - והינו גם מכיר שהוא בקיא בתוצאות. הציון העיקרי שנותר לנו נולד על המאמצים.

על כן, העבודה היחידה שבבעלותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל אודות הייסורים – או שאני מתחילה לדמיין מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ו אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת קצת יותר מכך מקצועי, והיה אם שיש לכל המעוניין יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מסוגלת להמשיך ליצור אמון בדבר הקפה לצרכים של זה!)? 9 רגעים או גם זמן בזבזתי? כאשר השיחה הנוכחית אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את חדש שביכולתנו הנו ממש לא דבר פשוט. אך א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז סופר הנו לתת לעסק קיימת אם לא, הזדמנות אחר. אנו בפיטר פן קל מאוד דורשים לצאת לדרך, וזה בדירות מיד יגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתחילות להיחלש...

Report this wiki page